Wednesday, March 24, 2010

NANO Perfect Body Slimming Suit

Perfect Body NANO Slimming Set (RM220)
::OFFER:: RM180+ FREE KORSET LENGAN
LESS LAGI...mari-mari....SKRG CUMA...RM168



- FREE SIZE
(muat dr S hingga XXXL)
- Terdapat 2 warna pilihan:
Hitam atau Skin Tone
Antara fungsi-fungsi utama baju langsing Perfect Body ini ialah :
1) Melangsingkan Badan dgn lebih mudah & ekonomi
Baju langsing Perfect Body ini boleh dijadikan sebagai pakaian dalam. Secara tidak langsung, dengan pemakaian baju langsing ini secara berterusan akan menyebabkan badan kita akan mengikut bentuk baju langsing ini.
2) Menegangkan pinggul
Gabungan pemakaian panties dan long girdle set Perfect Body ini memudahkan pinggul ditegangkan. Untuk kesan yang maksimum selalulah bersenam dengan memakai baju langsing Perfect Body ini.
3) Membakar lemak berlebihan
Lemak daripada badan dapat dibakar secara beransur-ansur. Ini kerana kesan daripada sinar infra merah jauh ini membolehkan peredaran darah kita menjadi lancar. Amalkan senaman yang teratur untuk kesan yang maksima.
4) Pengumuhan toksik
Toksik dapat dikeluarkan daripada tubuh melalui perpeluhan, air kencing dan najis. Dengan pemakaian baju langsing Perfect Body ini, peredaran darah menjadi lancar dan proses perkumuhan ini mudah berlaku dan toksik dapat dikeluarkan.
5) Meningkatkan peredaran darah
Sinar infra merah jauh ini dapat melancarkan peredaran darah kita. Senaman yang teratur dapat meningkatkan lagi peredaran darah kita.
6) Melegakan sembelit
Sistem peredaran darah yang baik memudahkan proses perkumuhan. Ini secara tidak langsung akan menghindarkan diri kita daripada sembelit apabila memakai baju langsing Perfect Body ini.
7) Melegakan sakit pinggang
Baju langsing Perfect Body ini dapat membetulkan postur badan kita. Dengan postur badan yang baik, sakit pinggang dapat dikurang dan dihilangkan.
8) Mencegah kuman
Baju langsing Perfect Body ini dilengkapi dengan agen penyahkuman. Walau bagaimanapun, sekiranya baju langsing ini tidak dijaga dengan baik kuman masih dapat menghinggapi baju langsing ini.
9) Membentuk tubuh badan secara semulajadi
Bentuk tubuh badan akan menjadi langsing dan cantik dengan pemakaian baju langsing Perfect Body ini.
10) Mengurangkan keletihan
Apabila peredaran darah menjadi lancar, kita juga akan sentiasa segar dan akan mengurangkan keletihan

No comments: