Tuesday, May 11, 2010

First Grade Perfumes

First Grade Perfumes
2 jenis packaging :
- 7ml RM19.90 sebotol
- 5.5ml RM14.90 sebotol








Mempunyai 8 jenis pewangi dan didatangkan dalam botol yang comel dan menarik. Wangiannya memikat, tahan lama dan halal
  • * HANYA SATU SEMBURAN UNTUK KEHARUMAN SEPANJANG HARI

* MUDAH DIBAWA
* HARGA YANG BERPATUTAN
* TANPA ALKOHOL
* TERDAPAT PELBAGAI HARUMAN
* PURE NOT MIX WITH OIL

Wangian untuk lelaki
1. First Grade Desire

2. First Grade One

3. First Grade Tom’s

4. First Grade E-Nity

Wangian untuk perempuan
1. First Grade Cape Girl

2. First Grade Love

3. First Grade Cool’s

4. First Grade Romance


TESTIMONI (dr website www.firstgrade.com.my)

1) papa rock : minyak wangi firstgrade memang power. saya pakai desire boleh tahan lama.

2) hamba allah : firstgrade ni mhal,tp kene dgn wanginya.i gune cool,lpas mandi pun wangi lagi.

3) papa rock :Tahniah firstgrade. semoga kekal lama

4) Zura : Opss, dah beli dah 1 botol "love" mmg wangi, nyaman bau dia .

5) Nizam Keladi : Ptg Kmarin saya spray desire kat baju sampai ke sahur dok wangi ja..

6) wangian : Tahniah FG , sebulan saya menjadi pengedar sambutan luar biasa. Paling power love

7) Rose : sy dh try pfume ni... mmg tahan smpai ptg. so sy berminat nk jual.

8) Mat : sy test semua yg for him..plg power 'desire' tp yg maintain wangi 'one'..wife sy suke 'cool's'..VERY LONG LASTING!!!!

9) mas : wangian 1st grade mmg power..tlg kekalkan kualiti sedia ada...

10) Pn. Yana Johor Bahru : Myk Wgi FGP, memang power, tahan lama, Harap Kekalkan Quality Produk Anda.

11) Zaini : Agree with Pn Yana. Haruman First grade tahan lama,harum ,terutama Cape Girl dan Love untuk perempuan. Hrp kekalkan kualiti dan improve dlm design.

12) Pn. Yana Johor Bahru : Boleh di katakan kesemua wangian FGP di gemari oleh cus. coz jualan sayasama rata setiap produk FGP.. So harap2 FGP terus maju dan lebih maju ...

13) Pn. Yana Johor Bahru : jaga quality produk FGP ... sekali pakai wangi sepanjang hari ...

14) rie : minyak wangi memang power.

15) knowno : best nyer minyak wangi ni....

16) Zuridah : marilah kita gunakan wangian firstgrade. pasti anda akan berpuashati
17) EN SAPIYE, kluang, johor.Saya bapa kepada cik Sharena..Pada mulanya saya sukakan baunya yang tahan lama dan semua baunya sedap sampai tak tahu nak pilih yang mana satu.
18) PUAN HASMAH, kluang, johor.Saya gemar memakai minyak wangi..Tapi antara minyak wangi yang paling saya suka sekali jenis LOVE..Harumannya seperti buah epal yang segar..
19)CIK MARINA, perlis.Saya ada membeli daripada kawan-kawan di Perlis, Tapi saya di hantar bertugas ke Johor.. Bila perfume saya habis, saya akan cari balik perfume tersebut. Mujurlah saya jumpa website cik sharena dan terus beli 4 kotak LOVE.
20)PN.NOR MARIAM, mersing, johor.Bila saya melawat sedara-mara atau berjumpa rakan-rakan, semua tegur minyak wangi yang saya pakai semerbak. Sampaikan kawan-kawan saya pun nak beli daripada saya.
21)ZARA'IM FIRST GRADE MEMANG BEST DAN SENANG DIPASARKAN. KALAU CO. BOLEH SEDIAKAN KOTAK KHAS YANG CANTIK UNTUK SAMPLE LAGI POWER. PENGEDAR BOLEH LA BUAT MARKETING DENGAN LEBIH BERGAYA DAN NAMPAK PRO.TAHNIAH FIRST GRADE.
22)zuridah bau harumnya tetap kekal sehingga satu hari. kawan - kawan saya ramai yang menyukainya.
23)norlaili haruman yang membuat ramai orang memandang saya , terima kasih firstgrade perfume.
24)norlaili the best LOVE
25)webmasteri dah try..memang tahan...
26)webmaster product u all memang best!
27)Guest minyak wngi nie mmng wngi
28)Hj Abdul Razak Haruman FGP memang tahan lama min 1 hari (24jm) Peluang buat sales. Jangan lepaskan peluang. Syabas FGP.
29)en.baharudin tahniah dan syabas kpd firstgrade perfume kerana berjaya menempatkan diri dalam pasaran perfume..

1 comment:

erny said...

salam. minyak wangi ni ad jual lg x? :)