Monday, December 4, 2006

Lasindah Cafe


Lasindah Cafe

adalah produk minuman bernutrisi yang bermutu tinggi berasaskan kopi terpilih (Arabica). Selain itu ianya juga diadun dari campuran berkhasiat seperti serat (fibre), beras yis merah dan herba terpilih yang dapat membantu:
* Melancarkan peredaran darah

* Membekalkan tenaga

* Meningkatkan metabolisma badan

* Memelihara kecantikan kulit

* Mengekalkan tubuh yang langsing

* Memecah lemak (mengempiskan perut buncit)

* Mencegah sembelit

* Mengawal paras gula dalam darah

* Merendahkan kolestrol

* Membuang angin dalam badan

* Melegakan sengal sengal badan

* Membantu meningkatkan tenaga seksual


Cara hidangan
1. Tuang 1 paket Lasindah Cafe ke dalam secawan air panas, kacau dan sedia dihidangkan.
2. Tuang 2 paket Lasindah Cafe ke dalam segelas air panas, kacau dan sedia dihidangkan.


Testimoni
Aida Aris - Pelakon
Saya bukanlah penggemar kopi kerana saya adalah pengidap migrain, tetapi bila saya berjumpa dengan Pn Azlina, dan bila beliau mengatakan beliau juga adalah pengidap migrain yang teruk, beliau meminta saya untuk mencuba LASINDAH CAFE. Dan akhirnya, setelah masuk kotak yang ketiga saya bukan sahaja tidak mengalami migrain, malah saya dapati perjalanan haid saya teratur dan tidak mengalami kesakitan dan sewaktu shooting saya tidak cepat letih dan kadang kadang saya terlupa yang saya belum bersarapan atau makan tengah hari. Rasanya memang berbeza dari kopi kopi yang lain dan saya rasa adalah tidak rugi jika anda mencuba LASINDAH CAFE sekarang.


Harga 28.00

No comments: