Thursday, October 8, 2009

BREAST MASSAGER

PENGURUT PAYU DARA/BREAST MASSAGER
RM75







Sejenis keluk beradiasi yang direka khusus untuk memperindahkan bentuk payudara anda. Bentuknya direka unik untuk memberi keselesaan dan keseronokan kepada si pemakai.
Frequensi urutan Breast Massager ialah 1,666 persaat dan dikawal oleh computer mikro. Ia akan mempercepatkan tindak balas yang berlaku. Aktiviti system H-P-O (Hypothalamus, Pituitary, Ovary) akan meningkat pada tubuh wanita dan menggalakkan tumbesaran semula payudara. Hasilnya, payudara akan menjadi tegang, pejal dan padat.
Paling penting, Breast Massager diluluskan oleh pakar gynecology (ahli kaji rahim dan kelahiran). Menurut tradisi teori perubatan China (Temple Theory) dan sains perubatan moden, urutan yang berkonsisten mampu menahan dan membentuk semula payudara anda sekaligus mengatasi masalah menggelebir, leper dan kendur.
























Breast Massager

Frequent massage with speed at 1,666 times/second, which is controlled by a micro computer, will rapdly activate and enchance the activities of H-P-O system of the female (H=hypothalamus, P=oituitary, and O=ovary ) to promote the re-growth of breasts and make the breasts naturally erect and plump









No comments: