Wednesday, October 28, 2009

Klife Trimming Gel

RM48.00 (200ml)





















Ramuan istimewa daripada ekstrak tunbuh-tumbuhan yang berfungsi untuk:
  • Memecahkan lemak yang terkumpul
  • Membentuk Kembali bahagian yang bermasalah

Aturan:

Gunakan 2 kali sehari selepas mandi untu kesan yang maksima

Testimoni:

Produk: Trimming Gel

Syahidanafisha Naseri, 27. Bentong, Pahang

saya baru pakai produk klife trimming gel ini dalam masa 3 minggu selepas di perkenalkan oleh kawan saya dan kesannya amat memberangsangkan di mana saya yang dulunya memakai seluar bersaiz 32 cm dan agak ketat di bahagian peha dan pinggang tetapi kini saya tidak lagi barasa malu dengan keadaan peha saya malah saya jugak sudah boleh memakai seluar yang bersaiz 30. selain itu produk ini juga melancarkan sistem pembuangan saya..terima kasih klife

No comments: