Saturday, October 10, 2009

Jus Curora

JUS CURORA
'KEMBALI GEDIK DAN MONTOK'
300ml
RM49.90
OFFER RM45

Jus Curora merupakan rumusan tradisional dari seorang MAK BIDAN KAMPUNG TERKENAL di negeri Cik Siti Wan Kembang. Tugasnya membantu kelahiran beratus malah beribu bayi sepanjang hayatnya membuatkan beliau memang mahir selok belok penjagaan wanita terutama golongan ibu-ibu. Kepakaran perbidanannya di warisi turun temurun. Beliau menyambung rumusan tradisi ini untuk membantu wanita2 mengembalikan zaman anak dara selepas memasuki alam rumah tangga.
Rumusan Jus Curora adalah rumusan MAK BIDAN KAMPUNG di proses mengikut piawaian GMP untuk menjamin kualiti, keberkesanan dan keselamatan pengguna
Keistimewaan Jus Curora
~ Meningkatkan Kecergasan
~ Mengempiskan Perut
~ Ketetapan Kitaran Haid
~ Mengatasi Senggugut
~ Atasi Keputihan, Lendir & Gatal-gatal
~ Atasi Libido (kedinginan seksual)
~ Atasi Bau badan & Faraj
~ Meningkatkan Tahap Kesuburan
~ Menguatkan Otot-otot Peranakan
~ Menguatkan Sistem Peranakan
~ Merawat Luka Dalaman (Rahim & Faraj)
~ Melancarkan Perjalanan Darah
~ Mencantikkan Kulit & Wajah
~ Memejalkan Payudara & Punggung------->terutama utk anak dara
~ Melegakan Sakit Pinggang & Belakang
~ Melawas Pembuangan Air Kecil & Besar
~ Mengatasi Masalah Buasir
~ Memperkuatkan Sistem Imunisasi
~ Mencegah Kanser Payudara & Rahim
~ Melambatkan Penuaan/Menopause
~ Atasi Masalah Selepas Menopause
Ramuan Curora Jus ni adalah terdiri daripada :
*Manjakani
*Kacip Fatimah
*Akar Serapat
*Emas Cotek
*Love wood
*Nenas Batu/Bunga Kembang Setahun
*Jintan Hitam/Habbatus Sauda
*Pati Madu Asli
*Kurma
*Rempah Ratus
1. Kayu Cinta - Digunakan oleh kaum pribumi untuk menyembuhkan luka dalaman, menegangkan otot-otot peranakan & faraj yang kendur
2.Mas Cotek - Dikatakan Raja segala ubat, penawar segala penyakit oleh Pengamal Perubatan Traditional Melayu. Meningkatkan keintiman bersama pasangan serta menganjalkan payudara & punggung
3.Bunga Kembang Setahun/Nenas Batu - Air rebusannya diminum serta diamalkan oleh Puteri-puteri Firaun untuk mengekalkan kecantikan dan kesihatan dalaman dan luaran sejak beribu tahun dahulu
4.Bunga Pakma - Digunakan untuk membantu dalam pencegahan kanser payudara & pangkal rahim
5.Akar Serapat - Membantu menegangkan payudara & merapatkan otot-otot faraj bagi tujuan memberi kepuasan kepada pasangan.
6.Kacip Fatimah - Membantu mengatasi masalah penetapan datang bulan & Libido (Daya keinginan seksual) yang menurun.
7.Manjakani - Membantu mengatasi masalah dalaman wanita (Vagina & faraj) - Senggugut, keputihan dan gatal-gatal
8.Rempah Ratus Terpilih - Banyak digunakan oleh pengamal perubatan Islam dan Ayurveda & Melayu. Ianya berkhasiat untuk menjaga dalaman dan kesihatan kaum wanita.
9.Madu, Kurma Dan Habbatus Sauda - Merupakan Sunnah Rasulullah S.A.W untuk meningkatkan daya imunisasi badan bagi melawan penyakit.
Nota :Disahkan bebas dari bahan kimia dan steroid oleh Biro Penyelidikan saintifik USM & UKM serta mendapat kerjasama MARDI & SIRIM.
CARA MAKAN
Hanya 1 - 2 sudu makan sehari sahaja
KESAN-KESAN SELEPAS PENGAMBILAN/SIMPTOM
1~Jika dedapati badan anda terlalu kering atau terlalu panas selepas pengambilan Jus Curora, anda disyorkan meminum air masak kosong secukupnya
2~Sesetengah wanita akan merasakan perubahan yg mendadak dari segi kecergasan selepas 2 hari pengambilan 3~Daya keinginan seksual akan meningkat secara mendadak pada permulaan pengambilan dan memberi kepuasan kepada suami lebih daripada sebelumnya
4~Semasa Haid, anda dapati darah kotor akan keluar dgn banyaknya kesan dari tindakan pembersihan oleh Jus Curora
5~Anda juga akan dapati cairan dari faraj akan keluar dgn banyak, ini menunjukkan pembersihan kotoran atau jangkitan kuman pada alat kelamin anda dikeluarkan
6~Badan akan berasa lebih panas, lebih kerap bersendawa, anda dapati sistem pernafasan anda lebih lancar 7~Anda akan mendapati berlaku perubahan warna pd air kencing menjadi lebih kekuningan dan lebih kerap membuang air kecil
8~Wajah anda akan menjadi kemerahan kesan daripada perjalanan darah yg lebih lancar
9~Pada hari pertama, setengah wanita akan merasakan pening sedikit dan lenguh2 anggota badan dan akan berkurangan pada hari seterusnya. Ini adalah kesan daripada pemulihan urat-urat badan yang kendur dan proses memperlancarkan peredaran darah dalam badan
10~Sesetengah wanita akan merasakan otot2 diatas payudara menegang selepas beberapa hari pengambilan Jus Curora. Ini adalah kesan pengecupan dan pemejalan kembali payu dara anda
Testimoni Dari NFA Health
1. Puan Ani, Subang Jaya, Selangor
Faktor umur memainkan peranan penting dalam kehidupan seorang wanita. Bagi wanita seperti saya yang mencecah umur 40-an (peringkat pra-menopause), saya selalu menghadapi masalah haid tidak teratur, gangguan emosi, tidak nyenyak tidur dan tidak bermaya. Setelah mencuba Curora Juice, saya dapati darah kotor keluar dengan banyaknya dan badan saya rasa sihat dan lebih bertenaga daripada sebelumnya.
2. Cik Nurul, Sungai Buloh, Selangor
Dalam umur yang masih muda (20an) saya telah disahkan doktor menghadapi masalah pembengkakan di pangkal rahim. Kesan dari masalah tersebut, saya merasa amat sakit sekali selama lebih dari setahun dan doktor mengesyorkan saya menjalani pembedahan. Namun suatu hari saya diberikan sebotol Curora Juice percuma oleh seorang rakan baik. Setelah mengambilnya selama 2 hari, saya merasa sakit di bawah perut. Kata doktor saya, ianyanya kesan dari pengecutan bengkak pangkal rahim saya itu. Setelah beberapa hari, kesakitan saya beransur kurang dan doktor mengesahkan penyakit bengkak pangkal rahim saya sembuh sepenuhnya. Saya benar-benar berterima kasih kepada Curora Juice.
3. Puan June, Bandar Tasik Puteri, Selangor
Selepas melahirkan anak ketiga, saya disahkan oleh doktor tidak boleh mengandung lagi tetapi selepas beberapa bulan saya dapati saya mengandung anak keempat. Ini terjadi selepas saya mengamalkan pengambilan Curora Juice dari beberapa bulan sebelumnya. Terima kasih Curora Juice.
4. Puan Rosiah, Pengkalan Chepa, Kelantan
Selepas 3 hari mengambil Curora, masalah keputihan saya semakin pulih dan selepas 2 minggu ianya kembali normal.

No comments: